نشست صمیمانه سرپرست باشگاه سایپا و اعضای هیات مدیره با بازیکنان تیم فوتبال امید

نشست صمیمانه سرپرست باشگاه سایپا و اعضای هیات مدیره با بازیکنان تیم فوتبال امید

 

اعضای تیم فوتبال امید سایپا به پاس قهرمانی در نیم فصل اول طی نشست صمیمانه میهمان سرپرست، رئیس و اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا بودند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، اعضای تیم فوتبال امید سایپا ظهر امروز( شنبه ۲۸ مهر) در ضیافت نهار باشگاه با حضور دکتر محمد رحیمی(سرپرست و عضو هیات مدیره باشگاه)، رئیس و اعضای هیات مدیره حضور یافتند.

 

مهدی توتونچی سرمربی تیم امید سایپا در ابتدای مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از سرپرست و عضو هیات مدیره باشگاه از زحمات و تلاش بی وقفه بازیکنان تقدیر و تشکر کرد و قهرمانی نیم فصل را به مدیریت ارشد و اعضای هیات مدیره باشگاه، اعضای بازیکنان تیم فوتبال امید و کادر فنی، مدیر تیم آکادمی، مدیران و سایر مسئولان و تمامی اعضای مجموعه باشگاه تبریک گفت.

 

توتونچی در ادامه افزود: با توجه به همدلی و اتحادی که بین اعضای تیم وجود دارد نیم فصل دوم نیز مقتدرانه پا به میدان خواهیم گذاشت.

 

سهیل عیاضی کاپیتان تیم فوتبال امید سایپا به نمایندگی از اعضای تیم امید از مدیرعامل باشگاه تشکر کرد و با بیان برخی از دغدغه‌های اعضای تیم، از مدیریت ارشد باشگاه درخواست کرد در اولین دیدار از رقابت‌های نیم فصل دوم تیم امید با لباس تیم فوتبال بزرگسالان سایپا وارد میدان شوند.

 

پس از صحبت‌های کاپیتان تیم، دکتر احمدی روانشناس تیم، به گزارش عملکرد تیم سایپا در نیم فصل اول پرداخت که شامل: برنامه سالانه تیم، روند تست گیری، برنامه پیش فصل، برنامه اردو، برنامه نیم فصل و... بود.

 

زارعی رئیس هیات مدیره، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به همه حاضرین و تشکر از دکتر رحیمی سرپرست و عضو هیات مدیره باشگاه سایپا  قهرمانی نیم فصل تیم فوتبال امید را به اعضای تیم و کادرفنی تبریک گفت و برای آنها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

 

زارعی در خصوص اهمیت و توجه به رده‌های سنی تیم‌های پایه اظهار داشت: فوتبال پایه یکی از واجبات فوتبال ماست که تا حدودی به این موضوع در باشگاه سایپا توجه کافی نشده و باید نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشته باشیم.

 

زارعی در ارتباط با مربیان باشگاه توضیح داد: از مربیان خوب باشگاه سایپا، آقایان صادقی، توتونچی، رجبی و... که جزو مربیان اخلاق‌مدار و محترم فوتبال هستند و برای موفقیت تیم‌های فوتبال سایپا از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند سپاسگزاری می‌کنم.

 

همچنین وی در ادامه از زحمات محمد محمدی مدیرعامل پیشین در طول مدت حضور در باشگاه سایپا تشکر کرد.

 

دکتر رحیمی سرپرست و عضو هیات مدیره باشگاه سایپا با تشویق ایستاده به نشانه اهمیت دادن به تیم‌های پایه از اعضای تیم فوتبال امید که مقتدرانه نیم فصل را با قهرمانی پشت سر گذاشتند تشکر کرد و از اعضای تیم به عنوان سرمایه‌های سایپا یاد کرد و همچنین از بازیکنان درخواست کرد نیم فصل دوم نیز با تمام قدرت برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند و با کسب جام قهرمانی دل همه اعضای گروه خودروسازی سایپا را شاد کنند وی همچنین در پایان از مدیریت قبلی باشگاه(محمد محمدی) به خاطر همه زحماتش تشکر ویژه کرد.

 

و در نهایت سعید رجبی مدیر آکادمی فوتبال پس از سخنان دکتر محمد رحیمی، ضمن حمایت و قدردانی از مدیریت ارشد باشگاه گفت: امیدوارم سایپا به جایگاه واقعی و روزهای اوج خود بازگردد و همچنین از بازیکنان تیم امید برای موفقیت آنها در نیم فصل تشکر کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.