موفقیت باشگاه سایپا در تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت محیط زیست

موفقیت باشگاه سایپا در تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت محیط زیست

موفقیت باشگاه سایپا در تمدید اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت محیط زیست

 

شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به عنوان نخستین باشگاه دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO9001 ویرایش 2015 و سیستم مدیریت محیط زیست براساس استاندارد ISO14001 ویرایش 2015 موفق به تمدید آن با اعتبار NACI شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ ممیزی تمدید دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001 ویرایش 2015 و سیستم مدیریت محیط زیست بر اساس استاندارد ISO14001 ویرایش 2015 با حضور ممیزان شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران نماینده انحصاری TUV AUSTRIA سرپرست، رییس و اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان روز ۲۸ و ۲۹ مهر ماه سال جاری در محل شرکت انجام شد.

در ابتدای ممیزی، سرممیز اقدام به برگزاری جلسه افتتاحیه با مدیران ارشد و میانی شرکت کرد و سپس به منظور بررسی نحوه جاری سازی فرآیندها و سنجش تطابق آنها با الزامات استانداردهای مذکور در واحدها و بخش های مختلف شرکت حضور یافته و با مدیران و کارکنان شرکت، مستندات واحدها را بررسی کرد.

در نشست اختتامیه این ممیزی، دکتر محمد رحیمی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با اشاره به اهمیت تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت اظهار داشت: این ممیزی فرصت مغتنمی برای همکاران شرکت بود تا قبل از اقدام به تمدید مجوز حرفه ای خود را محک بزنند.

وی ادامه داد: پی بردن به نقاط ضعف موجود و برطرف کردن آن، چه در سیستم کنترل کیفیت و چه در مبحث مهم حفاظت از محیط زیست قطعا باعث موفقیت روز افزون و زمینه ساز مناسبی برای رسیدن به اهداف و آرمان‌هاست. 

 

رضا زارعی رییس هیات مدیره نیز طی جلسه اختتامیه این ممیزی گفت: باید از مدیران همکار در مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا به عنوان مالکان فرایندهای این شرکت قدردانی و تشکر کنم که با دقت و ممارست در انجام و مستند سازی فرایندها زمینه ساز کسب موفقیت در دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001 ویرایش 2015 و سیستم مدیریت محیط زیست بر اساس استاندارد ISO14001 ویرایش 2015 شدند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.