به بهانه تمدید گواهینامه مدیریت کیفیت و محیط زیست برای باشگاه سایپا

رییس هیات مدیره: نظارت در هر سازمانی باعث پیشرفت می شود

رییس هیات مدیره: نظارت در هر سازمانی باعث پیشرفت می شود

 

زارعی گفت: نظارت بر هر سازمانی تحت هر عنوانی بسیار پسندیده است و با بیان نقاط ضعف سیستم، مسیر برای اصلاح و بهبود آن هموار شده و این موضوع پیشرفت را به ارمغان می آورد.

زارعی، رییس هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی این شرکت، با اشاره به تمدید گواهینامه مدیریت کیفیت و محیط زیست در باشگاه سایپا اظهار داشت: کسوت شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به این باور رسیده است که رعایت قوانین محیط زیستی و پرداختن به این مقوله، حرکت بسیار ارزشمندی است که ورزشکاران و پرسنل این شرکت باید در اولویت خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: نمی توان از این مساله گذر کرد که بی تردید ورزشکاران الگویی برای جامعه خصوصا نوجوانان و جوانان به شمار می روند و قطعا رفتار و نحوه برخورد و حتی زندگی شخصی آنها مورد توجه قشر جوان جامعه است و بی شک زندگی هر ورزشکاری به دو بعد شخصی و اجتماعی تقسیم می شود. از این رو ورزشکاران باید در رفتار و برخوردهای خود دقت کافی و وافی را داشته باشند. مطمئنا پرداختن به مباحث محیط زیستی توسط ورزشکاران سایپا نیز در منش و رفتار آحاد جامعه بی تاثیر نیست و بازخورد خوبی پیش رو خواهد داشت.

رییس هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادامه تصریح کرد: تمایل این شرکت بر این است که مباحث فرهنگی و اخلاقی، بُعد مهم و پر اهمیتی باشد و در این حوزه پرنفوذ، یکی از باشگاه های سردمدار باشیم، نه مانند خیلی از باشگاه که  صرفا عنوان فرهنگی یک نام بی اثر در تابلوی آنهاست.

وی به بازیکن ساز بودن باشگاه و اهمیت اخلاق مداری در سایپا اشاره کرد و افزود: تمایل سایپا به پرورش استعدادهای ورزشی و اخلاق مدار است و صرفا جذب ستاره و اخذ کاپ قهرمانی در اولویت اصلی این باشگاه قرار ندارد. از این رو به کارگیری مربی و کادر فنی با اخلاق در دستور کار این شرکت قرار گرفته و یکی از مهمترین معیارها بحث پهلوان محوری، اخلاق مداری و جوانمردی است. بی تردید بُعد رفتاری ورزشکار می تواند در فرهنگ جامعه موثر باشد، همانطور که بعد از گذشت چند دهه از فوت مرحوم جهان پهلوان تختی، هنوز از نحوه برخورد این ورزشکار خوشنام یاد می شود.

زارعی ادامه داد: پرداختن به آکادمی های ورزشی در رشته های مختلف ورزشی و سرمایه گذاری صحیح و اصولی با معیارهای اخلاقی و تربیتی در کنار پرورش استعدادهای ورزشی که در نهایت منجر به بازیکن سازی اصولی و معرفی پتانسیل های موجود ورزشی کشور به تیم های ملی و باشگاه های تراز اول داخلی و خارجی خواهد شد، یک اثر ماندگار و جاویدان است نه رسیدن به قهرمانی آن هم هر قیمتی.

رییس هیات مدیره در خاتمه خاطر نشان کرد: پرداختن به این موضوع نه تنها باعث رشد فرهنگی حوزه ورزش و اقشار مختلف جامعه می شود، بلکه می تواند به لحاظ استقلال مالی نیز حمایتگر باشگاه هایی همانند سایپا باشد و با پیشرو بودن در شناسایی ورزشکاران توانمند و معرفی آنها به تیم های رده های بالاتر، از این حوزه درآمدزایی ایجاد کند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.